fredag 30 oktober 2009

Olika!=)

Äntligen har min Anders kommit hit till byn, jag har saknat honom så mycket!=)
Igår kväll var jag och hälsade på Martina, Jonna och Jimmy och Jonna och Tuva skulle på Halloween kalas så det var ett ståhej att få brudaran färdigsminkade och klara till dom skulle iväg! Men jösses vad snygga dom vart!=)

Senare när Anders kom hem mös vi i soffan och åt god mat och pratade, har ju flera dagar att ta igen!


Idag har vi varit till Mora och köpt ett nytt batteri till min bil, han var lite tjinkig och ville inte alls starta igår så det var dax för batteribyte. Vi passade oxå på att handla lite inför morgondagens middag! Och bäst av allt var att vi äntligen fick våran efterlängtade sushilunch, jag har varit sugen på det i flera dagar och det var jätte gott! Mums!

Ikväll ska vi till Anders mamma och pappa på middag, mysigt!=)
Hade gott!=)

2 kommentarer:

  1. Men VA!? Finns det sushi i Mora nu!?!? Jippi jippi jippi!!! :D

    SvaraRadera
  2. Jaaa!! Visst är det bra!!!=)

    SvaraRadera