tisdag 13 oktober 2009

Mys kväll!=)

Tentan idag gick bra tror jag, det känns så ialla fall, skönt att det är över! Jag fick oxå tillbaka min tenta i Excel idag, högsta betyg, 100 % rätt! Känns skönt!=) Resten av dagen har jag bara tagit det lungt, har ju varit lite körigt dom senaste dagarna så det var dax att bromsa lite.

Vilken härlig kväll, bara slappa, jag tänker inte öppna en enda bok ikväll, den här kvällen är bara min! Anders har spenderat kvällen i garaget så TV:n har varit helt min och vet ni jag har tittat på The Hills marathon på MTV, så skönt, vilka liv dom har...noll koll...men sköna på sitt sätt,mode, skvaller och glamour! Nu har Anders kommit hem så det är dax för lite kvällsfika, te och rostat bröd!=) Mys!

2 kommentarer:

  1. 100% på en Excel-tenta!?!? Du ÄR ju fan begåvad på riktigt! Hatten av! :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha! Ja det är klart att man är begåvad!=)

    SvaraRadera