måndag 5 oktober 2009

Idag är det verkligen Måndag!=)

Jag är så trött på att var förkyld, känns som om det har tagit om lite men det kanske är så när man inte tar det lungt tills man är riktigt frisk!=)
Idag har jag fortsatt mitt sökande efter praktik plats men det går inge vidare! Dom ringde idag från Rättviks kommun och sa att det inte passade, hade verkligen hoppats på att få en plats där! Men skam den som ger sig!
Det känns  verkligen som om det har varit en riktigt tung måndag, det  beror ju självklart på att jag var ute och slarvade hela helgen och att jag samtidigt är förkyld! =) Men imorgon är det tisdag och det kan ju bara bli bättre!
Idag fyller min kära syster år, och som sagt så firade vi henne igår men jag hoppas att hon haft en skön födelsedag idag!=) Grattis Martina!=)

Jag lägger ut en härlig frostig bild på våran fina utsikt hemmifrån byn, så alla kan förstå hur underbart det är där hemma, tiden går så fort när man väl är där så idag känner jag att jag nog längtar hem lite grann!=)


Hade fint alla glada!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar