tisdag 27 oktober 2009

Jag har världens bästa moster!

Ja det är sant, jag har världens bästa moster. Inte bara för att jag idag under dagens shopping tur i Mora fick ett par jätte fina vinterstövlar av henne, tusen tack Agneta dom kommer att hålla mina fötter varma och sköna hela vintern. Men det fick mig att tänka på vilken himla bra moster jag har!
Hon är ett toppen bra bollplank i alla situationer, både lätta och svåra. Hon är nog den mest ärliga människan jag känner och det uppskattar jag, rakt på sak liksom!=) Hon är dessutom väldigt klok och intelligent, för att inte prata om hennes härlig humor och hennes glada skratt. Jag gillar min moster som ni kanske förstår.
Hon kommer troligtvis att kalla mig för tåmskåp när hon har läst det här, men det är nog bara för att hon tycker att jag är lite pinsam när jag skriver såhär om henne!=)


I alla fall så tror jag att alla tjejerna var nöjda och glada och väldigt trötta efter allt rännande i affärer, mamma fick med sig en jätte fin TV hem, det var på tiden tycker jag. Pappa tyckte nog att det var bra när den väl var installerad och klar förutom att han tycker att människorna ser mycket tjockare ut i nya tv:n mot den gamla! Han vänjer sig nog vid widescreen snart!=)
Tack igen Agneta för skor, lunch, och en jätte mysig dag! Och tack oxå  Mamma, Martina och Jonna för en mysig dag!=)

Carpe Diem

1 kommentar:

  1. Underbar dag... Håller helt med dig - vad skulle man göra utan sin moster?

    SvaraRadera