måndag 12 oktober 2009

Dagens aktivitet....

Dagens aktivitet: ringa, maila, plugga, ringa maila, plugga! Tenta i morgon, och det börjar bli panik med praktikplats tycker jag det är bara 6 veckor kvar tills vi ska ut nu!! Har i alla fall haft några bra samtal idag, sånna som verkar tycka att det är spännande med praktikanter och vill veta mer så jag har fått maila flera uppgifter, jippi. Hoppas det leder till något!=)

 Och så det här med tentan....hur ska det gå!!! Känner mig rätt säker på  på den teoretiska delen men på räknedelen är det sämre, vï får i och för sig ha med rätt mycket material i forma av skattetabeller och kollektivavtal men ändå! Hjälp! Jag ska absolut göra mitt bästa! Risken för blackout är överhängande! =) Tentanoja på hög nivå, varför tror man alltid att det värsta ska inträffa? Har man världens klenaste nerver eller är det något annat fel? Det kan ju vara prestationsångest!
I kväll ska Anders ha läxförhör med mig här hemma, det känns skönt att finslipa det sista inför en sömnlös natt och morgondagaen!=) Huga!!=)

1 kommentar:

  1. Heja heja - you can do it!!! Jag är ÖVERTYGAD om att du klarar det min vän, så j*vla begåvad som du är! NU KÖR VI!
    Massor med kramar till dig!

    SvaraRadera