torsdag 15 oktober 2009

Äntligen!

Äntligen kanske det löser sig med min LIA-plats! Sååå skönt! Det ringde en trevilg människa ikväll och var intresserad av att träffa mig och se vad jag tyckte om hennes arbetsplats! Hon kändes så rätt, precis som om vi skulle kunna funka! Härligt! Så nu håller vi alla tummar och tår så hårt vi bara kan att det här går vägen, jag ska dit på måndag och träffa henne! Hoppas, hoppas, hoppas!!=)

Den här dagen har jag annars gjort en analys som ska lämnas in i morgon, kanske den duger, hoppas det, vet inte riktig men jag har gjort mitt bästa!=) Den förra jag gjorde var lite sådär, men jag fick i alla fall godkänt på den så det får duga, det är lite luddigt det här med bemanningsekonomi och jag gillar inte när det är flummigt, rakt och tydligt är mer min kopp av te! Lite fyrkantigt kanske men sån är jag!

Till middagen kom min söta bror Peter för att äta med mig, det vankades stuvad potatis och frukostkorv och då är han alltid en given middagsgäst! Det är hans favoritmat, och kan man glädja en lite hungrig skäl så är jag nöjd!=)
Sen har jag haft ett marathon samtal med min mycket kloka och härliga moster, så efter att ha avhandlat en hel del super viktiga saker har jag nu slappat ner mig i soffan med datorn och ett glas rött vin för att fira att jag äntligen har fått napp i mitt eviga sökande efter praktikplats! Även om det inte ger något så är det i alla fall en öppning! Så skönt!! =)


Hoppas eran dag också har varit givande!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar