söndag 11 oktober 2009

Idag har jag sett än kamälg!=)

Vilken härlig dag, jag och Anders har verkligen spenderat massor med tid med varandra, vilket inte är sådär jätte vanligt då vi annars alltid är så upptagna av jobb och plugg, men ibland ser vi till att få sådana små guldstunder!
Vi startade i alla fall dagen med att ta en tur i bilen för Anders hade någonting han ville visa mig, så vi åker iväg till Västberga och vet ni vad som fanns där, mitt i en rondell vid telefonplan står det en jätte stor kamälg! Har ni sett än kamälg någon gång! Det var super häftigt, för er som inte vet det så samlar jag på älgar i alla färger och former, men en kamälg har jag aldrig sett förut!=) Har ni?




Den är i vilket fall hel häftig tycker jag!

Sen fortsatte vi våran lilla tripp runt på alla industriområden för att leta företag där jag eventuellt kan göra min praktik. Så nu har jag en lång lista på företag som jag ska kontakta i morgon.=) Efter det åkte vi och handlade lite mat på Ica Maxi! Jag tycker att det känns så lyxigt att handla tillsammans, vanligtvis brukar jag handla själv, men idag följde Anders med mig, det är mysigt att gå där och strosa lite tillsammans.

Vi köpte en film oxå så nu på kvällen myste vi ner oss i varsin soffa och kollade på den, det var den filmen Wolverine. Jätte bra tycker vi, helt klart värd att se! Och Hugh Jackman mår man ju inte heller dåligt av att titta på, riktigt snygg tycker jag!=)

Och nu klockan 8 börjar ju Morden i Midsomer som vanligt på söndagar, jag älskar engelska kriminalserier! =)
Alltså så har vi i alla fall haft en mycket lugn och skön söndag,bara vi två!=) Kvalite!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar