torsdag 29 oktober 2009

Spöktimmen

Gårdagens aktivitet: stå i mörkaste skogen utklädda till spöken, häxor och troll och skrämma alla barn som skull gå en reflexjakt genom skogen, och dom hade ingen aning om att det skulle vara människor eller vad man nu kan kalla det där ute i djupaste urskogen! Hi hi! Lite rädda vart dom nog! =)Men jag måste erkänna att jag var rädd själv när jag skulle gå ut till min plats där jag och mamma skulle stå och spöka! Det är väldigt mörkt i skogen vid sex tiden på kvällen!=) Moooaaaahhhhh!!!=) Det är ju så roligt att skrämmas, men inte lika roligt att bli skrämd!=) Men jag måste säga att dom var tuffa barnen här hemma i byn som ger sig ut i skogen när det är som mörkast med bara ficklampor som hjälp, tror inte att jag skulle ha gjort det när jag var liten, lite för feg för det!=)


Igår på dagen kom söta Anna och fikade med mig en sväng (hon var oxå med och spökade på kvällen såklart) hon hade med sig den allara sötaste lilla marsipanälg till mig! Tack Anna du är för söt! =)


Annars var det mest plugg och skogsvandring (för att sätta upp reflexen inför kvällen) som stod på schemat.
Idag komme äntligen min älskling hit till mig, jag har saknat honom så mycket! Love U Anders!=) Idag visar sig byn från sin absolut bästa sida, frostigt, soligt och kallt! Härlig höstdag helt enkelt!
På eftermiddagen ska Jonna på Halloween kalas, så vi ska väl se till att hon ser riktigt läskig ut! =)

Fånga dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar