fredag 23 oktober 2009

Nu är det slut på veckan, det är dax för fredagsmys!=)

Ja nu är det fredgamys för hela slanten! Kvällen ska avnjutas med hemmagjorda hamburgare, rödvin (som vanligt) och idol (även det som vanligt på mina fredagskvällar). Kvällen tema i Idol är rock, så det kan ju inte bli dåligt i alla fall, jag tycker föresten att dom ska ha ett dansbandstema någon av fredagarna framöver! Vore inte det en jätte bra idé?

Tror att jag och Anders tar oss en tripp i spotify djungeln oxå, även det börjar bli en rutin såhär på fredagskvällarna, mysigt att sitta och njuta av gamla klassiker och att lära sig lyssna på ny musik för dom flesta låtarna kräver ju faktiskt en lyssning eller två innan man kan säga om dom är bra eller inte!
Och i morgon börjar Dansbandskampen! Jippi! Mina lördagar är räddade framöver, i alla fall dom lördagar jag inte har något bättre för mig!=)

Hoppas att även ni har en mysig och skön fredagskväll!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar