måndag 19 oktober 2009

Då var det måndag igen!

Då så, då är det Måndag igen, jösses vad fort det går!=)
Helgen har varit super skön! Lördagskvällen avnjöts i goda vänners lag, Peter, Håkan, Zara och söta kusin Tomas var här och spelade ett parti Risk med oss. Och jag vann, för första gången faktiskt! Jag är alltså en hejare på att kriga!=)
Igår åkte jag och Anders till IKEA och strosade omkring, det vart väl lite plastbunkar, servetter, handdukar och sånt som det brukar bli när man åker dit! På eftermiddagen var vi bjudna till Peter och Sofie på middag, Peter hade svängt ihop en super god potatisgratäng med fälskfile och svampsås, han är verkligen en hejare i köket!=) Mätta och belåtna åkte vi hem och gjorde ett ryck på kontoret några timmar, sen vart det soffan och film! Härlig helg helt enkelt!

Men nu är det en ny vecka med nya möjligheter! Och idag ska jag  och träffa dom där jag eventuellt ska göra min praktik, känns lite pirrigt, men det ska nog gå bra!=)
Nästa vecka har jag höstlov och tänker spendera det hemma i Röjeråsen, en hel vecka där hemma!!! Så skönt, jag längtar till det blir söndag så jag får åka hem!=)

2 kommentarer:

  1. åker du inte förren på sön? Jag är ju i stan på kurs hela helgen så vi åker oxå hem på söndag igen. Så då ses vi nästa vecka! :)

    SvaraRadera
  2. Ja jag åker på söndag morgon, vill passa på att spendera lite tid med Anders, när jag ska vara ifrån honom i så många dagar! (han kommer upp på torsdagen) Men det känns länge ändå! =)
    Ska bli härligt att få vara där hemma en hel vecka, jösses vad vi ska fika, mysa och prata strunt hela dagarna!=)

    SvaraRadera