fredag 16 oktober 2009

Fredag kväll, vilken härlig kvälll...

Ja dansband i alla ära! "Fredag kväll" med Streaplers hör verkligen till ett av mina goda ungdomsminnen med "raggarpojkarna" hemma i Rättvik!=)
Idag har mina klasskompisar retat mig lite hjärtligt för att jag tycker om dansband, men det får dom gärna göra för det är deras förlust som inte har förstått vilken härlig musik, och härlig energi det är! =) Och tänk er att vila ögonen på Henrik i Scotts en stun eller två, inte helt fel om jag får bestämma.
Jag gillar för övrigt den mesta av musik allt från folkmusik till hårdrock, en allätare alltså!
Och i kvällens idol är det Michael Jackson tema så min andra (bättre) hälft lär svänga sina lurviga här hemma i vardagsrummet i kväll, det är/var en av hans stora idoler!=) Det blir alltså fredagsmys för hela slanten här hemma i Vega ikväll, lite god mat, gott vin och trevligt sällskap som vanligt, och lite dansband på spotify såklart! =)


Hoppas eran fredagskväll blir lika mysig som min ska bli! Dansa och njut!=)
Och snart börjar dansbandskampen i SVT igen! Jippi=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar