söndag 4 oktober 2009

Tillbaka i människobyn!=)

Nu är vi tillbaka i människobyn efter en jätte rolig och mysig helg! Gårdagens partaj hos kusin Joakim var kanoners! God mat, gott vin och massor med trevligt sällskap! Så trevligt faktiskt att jag inte hade förstånd att gå hem förens kl 04:00 på morgonen! Och med det i bagaget kan man ju lungt säga att vissa straffar gud direkt! Men det är det värt när man har haft så trevligt! Anders sa att jag nog hade åkt på en sväng av Vin Influensan i morse och jag är benägen att hålla med! =)
Men i alla fall är det kärlek att få vara där hemma i lilla byn och umgås med nära och kära, underbart!=)

Så efter bara 4 timmars sömn, var det dax att packa och ge sig iväg mot människobyn igen! Med ett stopp hos Martina som fyller år i morgon men bjöd på super mumsig smörgåstårta idag, perfekt dagen efter mat! Sen packade vi iväg oss, jag hade både kudde och en filt med mig i bilen så resan hem på ca 3,5 timme gick galant för mig och Anders hade det säkert jätte lungt och skönt eftersom jag sov större delen av resan! Undra varför det är så himmla skönt att sova i bilen, tror att det är något som ligger kvar sen man var riktigt liten och fick sova i vagnen, den rullar och rör ju oxå på sig!
Så väl hemma är det dax att packa upp och ladda för kommande vecka! Det kommer oxå att bli en mycket tidig kväll för mig eftersom jag fortfarande är jätte trött! =)

Hoppas eran helg har varit minst lika bra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar