onsdag 16 september 2009

Ta hand om Mallan kväll!=)

I dag bestämde jag mig för att ikväll bara ta hand om mig själv, inte en skolbok ska öppnas ikväll, sagt och gjort. Hemma efter två hårda pass i skolan i lönehantering och arbetsrätt, gjorde jag mig lite middag, efter det tog jag en kopp te, min MP3 spelare som för tillfället inehåller en spännande deckare och kröp ner i ett varmt bad! Super härligt! Och nu Idol, jag måste bara säga att jag tycker att Andreas Carlsson i Idol juryn är en av världens snyggaste män! =) Så det är bara att titta och njuta! =)

Det här har helt enkelt varit en underbar kväll så här långt och den kan ju bara bli bättre! =)

2 kommentarer:

  1. Har råkat träffa honom i verkligheten ett par gånger...han är inte bara snygg, han är sjukt trevlig också... Och singel har jag hört... ;) KRAM!

    SvaraRadera
  2. Åååå nu vart jag nog en smula avundsjuk tror jag bestämt! =)Han är en riktig pudding alltså, både snygg och trevlig, toppen dom brukar inte växa på träd dirket! =)

    SvaraRadera