fredag 4 september 2009

Fredagskväll i förorten!

Ja precis som överskriften säger så är det så det ska vara idag! Det här var första fredagen på länge som jag kände den där härliga känslan...wow det är fredag! Jag har varit arbetslös eller arbetssökande som jag föredrar att kalla det sen i mars och nu har jag gått i skolan i 4 veckor och jösses vilken härlig känsla det här med fredagar är! Inte för att det är tråkigt att gå i skolan eller till ett jobb men jusst bara för att det är fredag!! Man vet att man har en härlig helg framför sig! Mysigt!

För att behålla den här härliga känslan tänker jag idag ta mig ett par glas vin, tända grillen och bara mysa omkring! För trotts att det är den 4:e september har vädergudarna den goda smaken att bjuda oss på 20 härliga plus grader och sol! Det blåser lite men vad gör väl det...det är ju fredag! =) Just nu i väntan på min älskling och så sitter jag på våran brokvist i solen och tar ett glas vin och surfar planlöst fram över internet, det är oxå en härlig känsla...att ta sig tid att inte göra någonting särskilt är fantasktiskt!

Hade gott så länge! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar