måndag 14 september 2009

Nu e de dax!

Dagen med stort D har kommit! Idag ska det redovisas! HJÄLP!!! Känns jätte jobbigt men men, det är bara att bita ihop! Och som kloka Nadja i min klass sa "även den här dagen har ett slut!" Och jösses vad jag längtar till slutet på denna dag! Kan inte förstå varför det ska kännas så jobbigt att prata lite inför folk! Hmm! Undra vad man är rädd för egentligen, min största skräck är att jag ska börja prata helt okontrolerat om något helt annat, inte för att det har hänt någon gång men tänk om det är idag det ska ske, eller att man råkar byta ut ord som t.ex. system mot bolaget, eller något sådant, eller att man helt glömmer vad man ska prata om!=) Tokigt det skulle bli då!
Jag återkommer och berättar hur det gick! =)
Ha en toppen dag alla härliga människor! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar