torsdag 17 september 2009

Ledig Torsdag!

Min lediga dag är äntligen här! Jag måste säga att det är en rackarns tur att vi har dom här lediga Torsdagarna, annars hade jag aldrig hunnit ikapp och som tur är är jag även ledig kommande måndag för då ska den andra halvan av klassen utsättas för muntliga framträdanden!
Och jusst den här måndagen passar väldigt bra att vara ledig på för i morgon kommer min kära vän Anna hit till stora staden, planen för helgen är som följer, mys på fredag kväll, shopping på lördag som avslutas med att vi ska på "rosa" kalas på kvällen då ännu en kär vän lämmnar 20-års åldern bakom sig =). Så det lär inte bli så mycket plugg i helgen! Men det är det värt! Nu kommer äntligen den helgen som vi har längtat efter så länge! Tjoho!! Ska bli så roligt! =)
Den här dagen ska alltså ägnas åt studier i vanlig ordning, ska ringa lite företag och be på mina bara knän att dom ska ta emot mig som praktikant! Hur svårt kan det va! =) Hade varit så skönt att ha det där med praktikplats avklarat så jag kan ägna mig helhjärtat åt pluggandet! Men skam den som ger sig!
Det är i alla fall en underbar höstdag ute, lite kyligt och sol från en klarblå himmel, massor med energi! =)

Jag vill också passa på att grattulera min älskade mormor på namnsdagen idag, lite coolt att heta Hildegard (i andra namn) tycker jag! =)
Ha en bra dag!
Carpe Diem!

1 kommentar:

  1. Ser verkligen fram emot lördag! :) Hoppas att du har haft en skön ledig dag! STOR KRAM

    SvaraRadera