måndag 14 september 2009

Den här dagen...ett liv!=)

Jag förstår precis hur Farbror Melker kände när han sa " Den här dagen..ett liv". Ja precis så känns det! Men det är över nu, och det gick ganska bra! Jag fick fin kritik efteråt, så det känns bra. Men det här med att se och höra sig själv är ingen höjdare, vi vart nämligen filmade och sen var vi tvugna att titta på det, mindre skoj!! Det överlåter jag till omvärlden, ingenting jag behöver stå ut med! =)

Morgonen började ju bra, super stressad över kläder, hår och sånna värdsliga ting rusar jag iväg ut till bilen och i en rasande fart till tåget, kommer dit i god tid utan SL-kort! Toppen! Okej kolla klockan, shit jag kommer inte hinna!! Tar bilen till stan och kommer i tid till skolan i alla fall! Tänk vad tankspridd man kan vara! Som tur är kollade jag efter kortet innan jag klev på tåget (på min station kan man gå ner till perongen utan att dra eller visa kortet) annars hade jag kommit till stan men inte på bussen och inte hem! Hade varit lyckat!=)

Nu har jag i alla fall kommit hem och ordningen är återställd, jag och Anders tog en liten härlig promenad nu innan middagen, super skönt för att rensa hjärnan lite av dagens alla intryck! Nu vankas det stekt fläsk och löksås! Smaskens!

Och tro mig jag kommer att sommna ovaggat ikväll! Det är bra att utmana sig själv ibland, och göra sånt man absolut inte vill! Belöningen är oslagbar, man känner sig stark och bra plus att man garanterat sover sött efteråt! Föregående natt var minst sagt lite orolig! Tänk vad man jagar upp sig i onödan!

Hoppas eran dag har varit fylld med spännande äventyr och utmaningar! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar