fredag 18 september 2009

Nu är det fredag igen! =)

Ja mina kära vänner nu är det fredag igen och inte vilken fredag som helst! För det första så kommer ju min bästa Anna hit idag, ska bli så roligt att få rå om min vän ett par dagar, det känns som det var evigheter sedan! Och sen är det ju partyt imogon som jag har sett fram emot så länge, det ska verkligen bli roligt och vi kommer att vara så rosa och fina alla tre (jag, Anders och Anna)!=) Tänk vad lite vänskap och party kan göra, det är som balsam för själen! Och inte nog med det nästa helg kommer Matina, barnen och mamma sättande hit till storstaden, längtar så efter dom alla fyra! Ska oxå bli jätte roligt!


Den här fredagen tänker jag tillbringa här ute på min lilla brokvist i solen med lite vin och kärt sällskap. Kan kanske hinna med att studera lite innan Anders kommer från jobbet och innan det är dax att hämta Anna! Och jag tror fortfarande att vin och studier är en jätte bra kombination!=)  Eller hur!=)

Jag hoppas ni får en underbar fredagskväll! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar