fredag 25 september 2009

Glad!

Idag kommer dom, det är lite som triss...plötsligt händer det, fast att man vet att man ska vinna! Det är en stor vinst att ha en stor och härlig familj runtomkring sig tycker jag, det är värt mer än alla trissvinster i världen! =)Det gör mig så glad! Det känns lite som julafton, jag vill bara att dagen ska gå så det bli kväll någon gång!=)

En annan sak som har gjort min morgon var att jag för första gången idag ska använda mitt nya hänge till mitt pilgrimshalsband som jag fick av söta Carro, det är så fint och det gör mig så glad! Nu har jag tre underbara hängen till mitt halsband, dom andra två är en prinsesskrona och en raggar boots, dom fick jag av härliga Helena och Micke i födelsedagspresent! Underbart! Tänk vad en sån sak kan göra för att man ska må prima! Jag är förövrigt barnsligt förtjust i presenter, innehållet är inte så noga men det måste vara inslaget!=)


Igår städade jag så nu luktar det liljekonvalj i hela huset, det är bara kylskåpet som ska fyllas sen är jag helt beredd på att få främmande! =) Undra föresten varför man säger främmande när man ska få besök, dom är ju inte några främlingar direkt! Hmm, måste nog googla det!

En liten uppdatering bara. Jakten på blomflugorna fortsätter, dom är fortfarande kvar trotts vin med diskmedel i och storstädning!  MORR! Dom kommer att bli alkoholister så mycket vin som dom dricker och kanske dö av skrumplever! =)
Jag får snart vidta drastiska åtgärder innan jag blir tokig på dessa blomflugor, det finns få saker som retar upp mig, men det här är droppen, när inte mitt hem känns rent kan jag få panik!=)




Nu är det snart dax att sticka iväg till skolan för några timmars redovisning!=) Härligt såhär på fredagen!=)
Hoppas eran fredag blir underbar!

1 kommentar:

  1. Ok, då har jag noterat att du gillar presenter. Bra att veta... ;) Ha en underbar lördag härliga du!

    SvaraRadera