söndag 13 september 2009

Söndag!=)

Gårdagskvällen var jätte mysig, först kom Peter hit och kollade när jag tränade på mitt muntliga framträdande, jag fick VG! =) Sen åt vi varma mackor, och jag lyckades lura in Peter i rödvinsträsket! =) Mätta och belåtna tog vi en flaska bubbel med oss och knatade över till Lisa och Mattias! Så satt vi där och mös resten av kvällen! Jätte trevligt! Det är riktigt nice att ha fått nya grannar som man redan känner! Härligt!

Idag blir det en del hemmapyssel varvat med studier! Måste träna lite till på framträdandet....man vill ju liksom ha MVG! =) Närå men jag måste lära mig det utantill! Och sen blir det lite pyssel med dammsugaren och med spisen (matlagning som vanligt) och sånt föll på min lott idag! =)
Men jag tycker just nu att vi i våran lilla familj har en jätte bra arbetsfördelning för jag sitter här och bloggar lite medans Anders tvättar fönster, hi hi livet är bra rättvist iblan! =)

Det här kommer att bli en bra söndag! Det känns i luften liksom! =)

3 kommentarer:

  1. Vilken go liten anders du har Mallan han är en riktig liten sötrumpa!!!!!!

    SvaraRadera
  2. tänk om min gubbe skulle få för sig att putsa fönster, fast jag ska inte klaga för han är just och hänger tvätten. :) Lycka till på redovisningen!

    SvaraRadera