torsdag 24 september 2009

Sandra!=)

Idag är ingen vanlig dag, idag är det Sandras födelsedag! Min kära vän Sandra lämnar idag 20-års åldern och stiger in i den anrika åldern 30! Många grattis till dig min vän, och välkommen till klubben!=)


Det är få människor som jag har så roligt med och som får mig att må så bra som du,jag skrattar sällan så mycket med någon som med dig, jag önskar och hoppas att det finns fler människor här i världen som har en sån vän som du! Du har humor, charm och ett super stort hjärta med plats för alla! Du är klok som få och är en av alla dessa positiva mäniskor som ger andra mäniskor massor med energi! Jag är så glad att du finns i mitt liv!
Vi ses inte ofta men du finns alltid med mig i mitt hjärta, och jag tänker ofta på dig! Och när vi ses känns det alltid som om det var igår, det kallar jag riktig vänskap ! Jag saknar dig min vän, hoppas vi får chansen att ses snart! Och hoppas att du får en fin födelsedag med massor av tårta och fina presenter!=)

1 kommentar:

  1. nu gråter jag nästan av glädje...detta va den bästa present man kan få,,så fina ord om mig och va glad man blir att man betyder så mycket..du är oxå med mig hela tiden, du underbara VÄN...Lyllo mig alltså :)

    SvaraRadera