tisdag 15 september 2009

Home alone!=)

Jag är ensam hemma denna Tisdagsafton för Anders är på fikaträff med dom andra bilfarbröderna i Lissma! Jag tycker det är jätte skönt, jag uppskattar ensamheten och självklart uppskattar jag Anders sällskap oxå men ibland är det bara så skönt att få vara alldeles alena! Jag ska tillbringa min tidgagskväll med näsan i boken om arbetsrätt och är ju inte sådär jätte social, ett rätt tungt ämne som kräver sin koncentration så därför är ensamheten ännu mera uppskattad!

Dagen har varit toppen, tre timmar lönehantering på förmiddagen, en mysig lunch med min bror Peter på en liten restaurang på söder sen ett litet testpov i Excel som gick galant, behöver nog inte oroa mig för det riktiga provet i det ämnet i alla fall! =) Hemresa med härliga Jessica i min klass, vi var lite lata idag och tog bussen istället för promenaden, men jösses vad skönt det var att sitta där i busskuren i solen och vänta på bussen, det var värt den försummade promenaden till tåget! =) Tar igen det i morgon! Väl hemma slängde jag ihop lite pannkakor, det var evigheter sen vi åt det ! Smaskens! Så gav sig Anders iväg och lugnet infann sig!
Nu laddar jag med en kopp kaffe ute på altanen innan det är dax att ta tag i studierna!
Men innan jag sätter igång ska jag ta och ringa till mormor och morfar! Dom är coola mina morföräldrar! Jag är så glad att jusst dom är min mormor och morfar! Kärlek!=)

1 kommentar:

  1. Hoppas att pluggandet gick bra och att allt är fint med dina underbart söta morföräldrar...hälsa nästa gång! :) KRAM

    SvaraRadera