måndag 21 september 2009

Ny vecka! =)


Vilken helg! Har haft härliga Anna här på besök hela helgen! Härligt! Lördagens partaj var rosa och underbart! Fördrinken jätte god, det var trevligt sällskap men vi hade lite bekymmer med maten, som var supergod men svår att äta =)  med pinnar Ha ha! Anders gav upp tillslut och hämtade kniv och gaffel!=) Tusen tack Helena för ett underbart partaj! Och tack Peter för den underbara taxiverksamheten! =)
Söndagen var seg, spenderade den mesta tiden i soffan!

Kvällens energi var inte av positiv art, en granne kom förbi och berättade att någon har slangat bensin ur min bil! Jag blir så arg på folk som inte kan skilja på mitt och ditt! Som tur är är min lilla Audi av nyare modell och svårare att slanga så dom har nog inte fått ur så mycket tror jag, vet inte riktigt hur mycket det var i den (tankade på vägen hem i lördags så minnet sviker lite) =) men ändå! Skäms på alla tjuvar! =)

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter! Idag fyller min goa moster Agneta 45 år! Många Grattis Kramar från mig till dig!
Och till helgen kommer syster, mamma och syskonbarn! Jippi, längtar! =) Det är mysigt att få rå om de sina lite då och då! =)
Den här dagen är jag ledig. känns skönt eftersom det inte har blivit så många rader lästa i mina studieböcker i helgen! =) Så idag hinner jag i kapp! =)

1 kommentar:

  1. TACK för att du kom Malin - är så glad att vi har hittat tillbaka till varandra igen efter alla dessa år! Knappast någon skräll att vi blev kvar tills personalen bad oss gå hem va..? ;) STOR KRAM till dig och TACK för fantastiskt fin present!

    SvaraRadera