söndag 28 februari 2010

80-tals partaj!

Ja igår vart vi tillbaka flyttade till 80-talet igen när fina Attis 40-års party gick av stapeln! Jätte roligt hade vi! God mat, bra musik, roliga inslag och tal och trevligt sällskap! Kan det bli mycket bättre! Så det är helt okej att känna sig lite seg idag och bara slappa i soffan! Har ju namnsadag idag också  (Malin Maria) och vart firad av min älskling med frukost på sängen, tusen tack vännen min! Sen mös vi ned oss i soffan och fortsatte 80-tals temat genom att titta på MJ filmen This is it, som jag har köpt till Anders för att han har varit så tålmodig med mig och all sport dom senaste veckorna!!=) Bra film om en stor popstjäna! Och Anders som är ett inbitet fan hade rysningar av välbehag genom hela filmen, nästan som när han såg MJ live på Ullevi på 80-talet! =)
Nu väntar jag på att Peter ska komma hit och äta middag med oss och så ska vi ju såklart titta på den sista längdtävlingen i OS för den här gången, herrarnas 5 mil står på schemat idag!

Tillbaka till 80-talet i bilder!=)
Titta och njut!=)
Min 80-tals kille


Söta Lisa
Kvällens pingla fina Sofie
Födelsedagsbarnet
Den goda maten
Söta Lotta
Annica, jag och Lisa

Ha en fin söndag! =)

2 kommentarer:

  1. Grattis på namnsdagen!:-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Måste bara säga att jag gillar din Blogg Super mycket :)) Och grattis i efterskott !!! Pözz Lalla

    SvaraRadera