torsdag 11 februari 2010

Torsdag!=)

Tänk att det redan är torsdag, jag har haft väldgit svårt att vara vaken den här veckan, det beror nog på helgens festligheter, man är ju inte 18 längre liksom! För första gången sen jag började min praktik så längtar jag faktiskt till helgen! Vet inte om det beror på att jag har varit så trött i veckan eller om det är för att det bara är en vecka kvar nu och jag har börjat lägga ner, och börjat ladda för att åter igen sätta mig i skolbänken. Jag trivs ju som fisken i vattnet här på praktiken men ser ändå fram emot att återgå till skolan och träffa alla klasskompisar igen! Lite kluven alltså!=)
Men hur det än är så ska det bli jätte skönt med helg! Och roligast av allt är ju att OS börjar i morgon! Tjoho!!=) Så helgen kommer att bli fylld med sport, dans och melodifestival! Och trevligt sällskap förståss!=)

Ha en skön torsdag och njut av livet!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar