torsdag 4 februari 2010

Jag är framme....tillslut!=)

Nu har jag äntligen kommit fram till byn, det var en minst sagt spännande resa hit idag. Med snö och glashala vägar tog resan som i vanliga fall brukar ta runt tre timmar idag fyra och en halv, tänk er att sitta och spänna alla muskler i kroppen i fyra och en halv timme, tro om jag känner mig lite stel nu och troligtvis även i morgon! Men nu när jag väl är framme och har packat upp allt och krupit ner i sängen så känns det som om det var värt det! Till och med att pappa var lite kinkig på mig eftersom han tycker att jag är olydig då han beordrade mig att inte åka idag utan vänta till i morgon eftersom kung bore hade tagit över mellan Sverige idag! Han är förståss bara orolig att det ska gå tokigt när man är ensam ute på vägarna i snöoväder! Söt!=)

Nu ska jag ta och sova och det tänker jag göra länge för jag tänker unna mig en riktig sovmorgon i morgon, nu får vi ju se hur det går, det brukar ju som vanligt sluta med att jag är uppe med tuppen i alla fall! Men jag ska göra sett seriöst försök!=) Och är jag uppe tidigt lär det ju vara för att jag har sovit klart!=)

Sov gott!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar