fredag 26 februari 2010

Vart i h-vetet kommer dom ifrån!!!!!

Jag har en jätte stor vagel i ögat,eller egentligen kanske den inte är jätte stor men det känns så!! Vart kommer den ifrån, varför får man dom, och varför måste den göra så in i h-vetet ont????! Vad trött man kan bli!!!! Okej jag har läst på vårdguiden att det beror på att man fått en inflamation i nån hårsäck eller i en talgkörtel, låter ju mumsigt! Det kan liknas vid en finne (ackne)! Men jag lovar att jag skulle föredra en stor illröd finne mitt på näsan framför den här idiotgrejen som har bosatt sig i mitt öga!!!  Det gör ont och är fruktansvärt irriterande! Anders är helt övertygad om att dom dyker upp när man har tittat för mycket på sport! =) Mmm eller hur!!=)
Hur det än är så vill jag bli av med den dumma vageln nu!!! Bort, puts veck, försvinn, lämna mig ifred nu!! Så nu har jag fått beklaga mig lite, och tänker göra allt för att den ska försvinna!=) Kan man klämma den tro, som man gör med en vanlig finne?!?

Okej bilden är lite suddig och den kanske inte är jätte stor men kolla knölen vid det blåa i ögat på det nedre ögonlocket! Aj aj, ont ont!!=)

Ursäkta för svordomarna men ibland måste jag bara får ur mig lite!!=)

Ha en fortsatt fin fredag!=)

2 kommentarer:

  1. Jag håller med Anders =) d måste bero på allt OS tittande.. hi hi
    Kram kram från Tina

    SvaraRadera
  2. Jag lider med dig...har haft en själv för många herrans år sen men glömmer aldrig hur j...a ont den gjorde. Och jag håller inte med Anders, det beror inte på OS för då skulle jag ha många:)
    Kram IA

    SvaraRadera