lördag 13 februari 2010

Sportnörd!=)

Jag har faktiskt haft sovmorgon...fast jag var vaken mellen typ tre och sex på morgonen för att titta på OS-invigningen, sen somnade jag om och sov till halv tio=)! Så jag vet inte om det räknas som sovmorgon då? Men mysigt var det i alla fall!=)
Jag blir en riktig sportnörd när det är dax för sånna här stora sprotevenemang! Jag tittar både på curling, skridskor, damhokey, bob, konståkning och backhoppning fast att jag egentligen inte tycker att det är speciellt spännande men det är ju trotts allt OS! Jag kommer kanske inte att sitta uppe på nätterna för att se det men när det är skidor på längden och skidskytte är det en helt annan sak vet ni! Jag älskar det!=) Så kommande veckor kommer jag att spendera otaliga timmar framför tv:n för att följa alla fantastiska idrottsmän och kvinnor, och självklart hoppas jag på många svenska medaljer!=)

Hoppas erna lördag blir fantastisk!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar