lördag 27 februari 2010

Fortfarande töväder och takdropp!

Ja här är det riktigt töväder och som den obotliga rökaren jag är fick jag en snilleblixt när jag stod ute på altanen och syndade nu på morgonen!
Jag kunde inte minnas senaste gången jag byggde en snögubbe! Sagt och gjort, in och hämta vantar och börja rulla, roligt! Och det blev en liten snögubbe och en snölyckta! Det var väl så man gjorde när det var töväder när man var liten, byggde av snön!
Kan minnas att vi byggde snöhästar och red på, rullade stora stora snöbollar och gjorde borgar och grottor! Tänk vad roligt! Och det var roligt att bygga min lilla snögubbe idag!=)

Jag måste ju också passa på att grattulera dom Svenska curlingdamerna till guldet! Hipp hipp hurra!!=)
Stort grattis! Jätte roligt!=)

Och vageln gör sig fortfarande påmind om än lite mindre men fortfarande lika ond! Bort, bort bort!!!=)

Nu ska jag ladda för kvällens 80-tals partaj! Roligt!!=) Det slog mig precis att jag kanske kommer att se ut som Barbapappa i min rosa kreation! Hmm, ja ja, men jag bjuder på det i sånna fall!
 
Jag klär mig oftast i svart annars och brukar ju då säga att jag ser ut som Barbaskön. =) Men, men rund är ju oxå en form eller hur! =)
Ha det fint och njut av denna härliga lördagen!=)

1 kommentar:

  1. Ha! Jag är säker på att du kommer vara lika vacker som vanligt, både på utsidan och insidan! Ha så skoj!:-)
    Kram

    SvaraRadera