onsdag 10 februari 2010

Ont i kroppen!=)

Okej jag känner att jag har en kropp efter måndagens träning, men det var roligt! Men rackarns vad svag jag är, det blir nog några timmar på gymmet i framtiden!=) Hur länge ska det göra ont i min stackars kropp! Inte nog med att det var träning i måndags, jag hade ju faktiskt dansat och så i helgen så jag hade ju redan lite träningsvärk innan! Men det var som sagt roligt! Och tack Håkan för att du hjälper mig!=) Det är guld värt!
Idag är det Onsdag och dax för bugg igen! Tjoho! Roligt!

Hoppas ni får en fin onsdag!=)

2 kommentarer:

  1. Men vad är det jag hör!? Gym!? ROLIGT! Säg till om du vill ha ytterligare någon som piskar på dig...jag är rätt bra på det... ;)
    KRAM på dig fina fina Malin!

    SvaraRadera
  2. Ja otippat va, men jag tycker faktiskt att det var roligt! Jag lär behöva en hel del peppning och piskning i framtiden!=)
    Stor kram till dig!=)

    SvaraRadera