måndag 8 februari 2010

Tillbaka till verkligheten!=)

Oj vad det svänger, nu har jag lämnat idyllen bakom mig och är åter i staden för en ny härlig vecka! Jag känner mig såklart trött efter helgens baluns men ändå är jag fylld med massvis av kärlek och positiv energi! Livet känns inte så jobbigt idag torts att jag hade väldigt svårt att slita mig från sängen i morse! Träningsverk har jag i massor efter lördagens buggning i bystugan, men det är ju bara bra och vad roligt det var! Jag kanske kommer att vara proffs när det är dax för kursen igen på onsdag!=) Hi hi!=)

Och vet ni, idag är första gången i mitt liv som jag ska besöka ett gym! Jag har bett min söta bror Håkan att ta sig an mig, han tränar själv flera gånger i veckan! Alltså hjälpa mig och visa hur man gör, och så behöver jag verkligen någon som tjatar iväg mig varje måndag som vi nu har bestämt! För jag kan ha miljoner med ursäkter för att inte gå dit, jag lovar! Jag har redan försökt med att säga att jag har ju faktiskt dansat, åkta spark och skoter i helgen, räcker inte det som motion för den kommande veckan? Men nej, han är stenhård mot mig Håkan, det är bara att pallra sig iväg till gymmet ikväll! Det är bra!=) Jag kommer att vara tacksam tillslut, jag lovar!=)

Hoppas ni får en fin måndag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar