fredag 26 februari 2010

Tö!=)

Idag är det töväder här i huvudstaden! Skönt faktiskt, lite vårkänslor trots att himlen ligger på marken och det duggregnar ute, grått och trist alltså men med takdropp!=) Men dom säger att det är tillfälligt, fast jag ser det ändå som en ljusning! Snart är våren här!

Så här grått är det här hemma i Vega idag!=)

Jag stannar hemma idag oxå, magbacillen har gett med sig, men jag behöver tanka energi, har noll ork! Så därför blir det "hemstudier" även denna dag! Snart kommer allt vara som vanligt igen, massvis med energi och ork!=)
Och det är ju skönt att det är fredag ändå, fast att jag har varit hemma flera dagar!

Och jag behöver nog verkligen återhämta mig för just nu i denna stund har jag sprungit runt hela huset och förvirrat letat efter min kaffekopp som jag precis har hällt upp! Alzheimers light kanske!
Jag hittade den bakom datorn! Hmmm, undra vem som ställt den där!!=)

Ha en fin fredag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar