fredag 5 februari 2010

God Morgon!=)

De var den sovmorgonen det! Halv sju slog jag upp dom små blå, inte oväntat men jag skulle ju ha sovmorgon! Men jag har väl som sagt sovit klart nu då! =)
Fördelen med den här tidiga morgonen är ju att den här dagen blir betydligt mycket längre, och det är ju tid jag vill ha nu när jag är här! Så det är bara att upp och hoppa och starta igång dagen! Jag tänker börja min dag med lite frukost sen en tur med sparken ute i snön!=)

Ha det bra och ta vara på den här härliga fredagen!=)

2 kommentarer:

  1. Haha! Skönt att höra att det finns fler som definerar "sovmorgon" lite annorlunda än alla andra... NJUT av dagen Malin, ta hand om dig, din kära och världens vackraste by! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Du borde flytta tillbaka när du längtar så mycket!

    SvaraRadera