tisdag 23 februari 2010

Krasslig!

Jag har dragit på mig en knasig magbacill tror jag, känner mig illamående och frusen, men har ingen feber och har ganska god aptit,  vad är det för fel tro? Började ju skolan igår, efter att ha varit på praktik i 10 veckor, det var skoj att träffa alla klasskompisar igen, eller i alla fall dom som hade lyckats ta sig dit. Det lär väl inte ha undgått någon att det har varit lite trassligt med trafiken här i huvudstaden! För mig tog det närmare två timmar att ta mig till skolan, en resa som i vanliga fall tar en halvtimme. När jag väl var hemma igen var jag helt slut, jag sov en stund och gav mig sen av till gymmet. Det gick bra att träna faktiskt och jag kände mig piggare när jag kom hem, men senare på kvällen frös jag ända in i märgen och somnade tidigt. Har stannat hemma från skolan idag, för att försöka repa mig. Har mått okej under dagen men nu på kvällen känns det skit igen! Trist! Är helt orkeslös och frusen! Kanske det får bli "hemstudier" i morgon oxå! Jag hoppas verkligen att jag mår bättre i morgon för då är det ju dax för bugg igen, och det vill jag inte missa!

Som tur är har jag ju min älskling som tar hand om mig och fixar så jag mår så bra som möjligt! Tusen tack mitt hjärta för att du finns!=)

Ha det fint och var rädda om er!

1 kommentar: