tisdag 16 februari 2010

Semlor!

Fettisdagen, hmm! Ja det är ju en anledning till att äta semlor har jag förstått, jag önskar faktiskt att jag tyckte om semlor men jag gör ju inte det, det hade varit mysigt att idag gå på fik och äta en liten semla, men nej! Det är ju inte själva bullen jag inte tycker om, men det där med mandelmassa har jag aldrig förstått och jag är inte heller jätte förtjust i vispad grädde!
Man kan ju självklart gå på fik och äta en kanelbulle om man vill men då tappar man ju själva idén med den här dagen, och kanelbullen har väl oxå en egen dag, tror jag! =)Men med tanke på min utmaning är det ju faktiskt jätte bra att jag inte tycker om semlor eller sötsaker över huvudtaget!
Så den här kvällen vart det bara vanlig mat, en slät kopp kaffe och OS på tv:n såklart!=) I morgon är det dax att dansa igen, jippi!!=)

Ha det fint och njut av semlorna idag!=)

1 kommentar:

  1. Jag åt VÄRLDENS godaste semla igår...och idag har jag ont i magen, men det var ju väntat och dessutom värt det!
    Ville bara meddela att du har något att hämta inne hos mig... Kram på dig!

    SvaraRadera