torsdag 25 februari 2010

Partyplaner och baciller!=)

Ja undra om det är OS-nerverna som gör att magbacillen inte riktigt vill ge med sig?=) Känner mig absolut mycket bättre idag men den gör sig påmind lite då och då! Har i alla fall tänkt att försöka gå till skolan i morgon! Den som lever får se!=)
Idag har jag i alla fall varit och handlat lite, har ingen riktig energi men det funkar! Jag var faktiskt och köpte mig ett par skor inför helgens baluns (som jag hoppas att jag känner mig piggare till), så nu är nog outfiten fulländad! 40-års partaj med 80-tals tema! Kan det bli mycket roligare tro! Jag är så laddad!

Ja vad tror ni, dom här skorna med ett par svarta strumpor i, svarta benvärmare, rosa tighits, svart minikjol, rosa collegetröja, krusat hår, rosa nitarmband och massvis av andra armband och halsband i olika glada färger! Har jag missat något? Hur gör jag med håret, förutom kruset, typ luggen och så? Kom gärna med era ideér, har lite idétorka. Men vansinnigt roligt ska det i alla fall bli!=)

Hoppas bara nu att kroppen håller och att det fortsätter att gå åt rätt håll! Jag skulle gråta floder om jag missade det här partajet! Har sett fram emot det såååå!=) Så nu ska jag göra allt för att kurera mig till max! Och som sagt så går det ju absolut åt rätt håll, det gäller bara att hitta all energi igen!!=) Jag ska göra mitt bästa!

Idag fortsätter ju os med damernas stafett, tror inte på någon svenska medalj där men jag ska absolut titta ändå! Det är tur ett det bara är några få dagar kvar nu, annars kommer nog min Anders snart att slänga ut mig!=) Puss på dig min älskling och tack för att du har stått ut med mig och all denna sport dom senaste veckorna!=)

Ha det bra och håll tummar och tår för dom svenska damerna ikväll!=)

2 kommentarer:

  1. Låter som du kommer bli snyggast tycker jag:-)
    Har mejlat bilden till dig, om jag nu hade rätt adress, annars får du hojta till:-)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. SHIT vad kul med 80-talsfest! Jag tänker tillbaka på somrarna i byn...höga tofsar, sköna collegetröjor och stentvättade jeans...KÄRLEK!

    SvaraRadera