torsdag 4 februari 2010

Efterlängtad Torsdag!=)

Nu är det äntligen torsdag, eller äntligen var väl att ta i dagarna har ju gått så otroligt fort! Jag har funderat lite över det här med att längta till något! Visst lever vi människor ofta i framtiden och inte i nutiden? Istället för att ta vara på dom dagar man har så längtar man till saker i framtiden, inget fel i det längta är ju jätte härligt, i alla fall när man är framme vid det man längtat till! Men det blir ju lite tokigt  när dagarna fram till det man längtat efter endast är en transportsträcka i livet! Händan efter tänker jag försöka leva ännu mer varje dag och samtidigt se fram emot alla spännande saker jag ska göra i framtiden, vad sägs om det?! Lite flummigt men det är sånna tankar som kan dyka upp i min lilla hjärna lite tidigt på mornarna!

Ha en fin torsdag alla fina människor, och lova mig nu att ta vara på den här härliga dagen!=)
Love!=)

1 kommentar: