torsdag 25 februari 2010

Nix det funkade inte för kronorna idag!=)

Ja nu e de slut på gamla tider......! Ingen OS-medalj för trekronor! Synd! Men det var bra kämpat! Många besvikna spelare travar nu ut från arenan! Jag tycker synd om dom stackars pojkarna! Men det är bara att bryta ihop och komma igen! Fyra år till nästa gång! Kämpa vidare! Idag gråter mitt sportnördshjärta av sorg istället! Hade varit roligt att få se kronorna i en os-final!=)

Hoppas eran dag kan bli så bra som möjligt ändå, trotts allt! Jag ska i alla fall ge den här dagen en chans att visa sig från en bättre sida!
Ha det fint!=)

3 kommentarer:

  1. Skit också. Men men...det är ju bara sport. :)
    Ha en fin dag min vän!

    SvaraRadera
  2. Ja det är ju bara sport, men ack så tråkigt! Jag förstår att sånt här får vuxna karlar att gråta!=) Ha det fint! Många kramar!=)

    SvaraRadera