fredag 19 februari 2010

Idag känner jag mig uppskattad!=)

Idag har jag gjort min sista dag på praktiken, jag har samanlagt varit där i 9 veckor och känner mig verkligen som en i "familjen". Jag har trivts utomordentligt bra och jag har lärt mig massvis med nya saker! Min kollegor har varit fantastiska som har stått ut med alla mer eller mindre dumma frågor, och som pricken över i har vi haft otroligt roligt, med många gapskratt! Och det gillar jag!=) Så det var med blandade känslor jag åkte dit idag, samtidigt som det känns lite tråkigt att det är slut så känns det också roligt att få komma tillbaka till skolan och lära mig ännu mer!
I alla fall så känner jag att min tid på Västberga Åkeri har varit väldgit givande och lärorik, och idag har jag fått massor med uppskattning från mina kollegor, framför allt många fina ord och så presenter!! En otroligt fin blombukett med ett fint kort och ett presentkort på Åhléns! Tusen tack, det värmer i min lilla praktiksjäl att jag har varit så uppskattad som dom säger, och att jag faktisk har varit till hjälp.

På kortet som var med stod dessa fina ord till lilla mig:
Tack Malin, för att du valde oss!
Vi är mycket tacksamma för den instasen du gjort!
Jätteduktig!
Lycka till med studierna så hörs vi av....
Du är verkligen en toppen tjej Malin!
Glad, trevlig, lätt att ha att göra med.
Kramar från oss alla på Västberga Åkeri AB!

Och jag som känner att det är jag som ska tacka, mest för att dom tog emot mig, och för att jag har fått chansen att lärt mig så otroligt mycket!
Det är med en härlig känsla i kroppen som jag inleder den här helgen! Det är skönt att känna sig uppskattad!

Så nu ska jag fira med att uppskatta mig själv lite, ett bad, lite vin och mys i soffan är vad jag tänker ägna denna fredag åt!

Ha det bra och var rädda om er!=)

2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt med lite uppskattning! :) Jag förstår att de har trivts med dig - du är ju fantastisk! Stor kram till dig från mig!

    SvaraRadera
  2. En lyckad avslutning på din vecka då Malin :) Trots lite vemod känns det nog övervägande bra i dig efter fint kort o blomma. Vin o bad - alltid lyckat koncept!

    KRAMAR

    SvaraRadera