tisdag 2 februari 2010

Jag vill....

Oj oj vad dagarna springer förbi! Känns inte riktigt som jag hinner med! Dessutom är den här veckan kort, jag jobbar nämligen bara till och med torsdag, sen på torsdagskvällen bär det av hem till byn! Jippi! Jag längtar faktiskt hem lite, jag längtar efter mina nära och kära. Jag vill sitta och dricka kaffe och dra  gamla skämt och lösa korsord med morfar, jag vill smaka mormors nybakade bullar, jag vill mysa och ta ett glas vin med mamma och pappa, jag vill krama på Jonna och Jimmy, jag vill sitta och prata i timmar med Martina, jag vill byta kloka tankar med min moster, jag vill helt enkelt ha lite kvallitetstid med min famlj. Kärlek!
( Love)

Och den här helgen blir ju lite extra lång eftersom jag är ledig på fredag, och hoppas att jag får tiden att räcka till. Jag ska dessutom träffa min kära vän Sandra i helgen och vi ska på lite bypartaj i bystugan jag, Sandra och Martina, mysigt!=)
Så om tre dagar ger jag mig av hemmåt för att tanka massvis med energi! =)
Men första ska det buggas i morgon kväll! Roligt!

Ha en bra tisdag!=)

1 kommentar:

  1. Förstår att du längtar HEM till byn :) Ska bli jätte kul att träffas på lördag...längte:) Bugga försiktigt nu ikväll så du inte skadar dig till vi ska dansa på lördag ;) kramen

    SvaraRadera