måndag 15 februari 2010

OS-guld!=)

Vilken härlig dag, först jobb, sen träning oj oj oj, vilka onda muskler jag kommer att ha i morgon! Och mina tränare, som i dag hade förökat sig och blivit två (likadana dessutom!) kör stenhårt med mig, ingen rast och ingen ro. Jag kommer troligtvis att känna av muskler jag inte trodde fanns i morgon, men det är kul och det är huvudsaken!
 Och nu såhär på kvällen när vi myst ner oss i soffan med lite god mat för att titta på skidorna så tar Charlotte Kalla OS-guld! Visst är det fantastiskt med denna lilla tjej! Och sportnörd som man är sitter man här och ryser med glädjetårarna rinnande ned för kinderna! Jag älskar längdskidåkning, och speciellt när det är stora mästerskap på gång!=) Så nu är det bara att ladda om för herrarnas 15 km, inte för att jag tror på några medaljchanser för sverige där men man vet aldrig, och jag gillar ju att titta på skidor oavsett vem som vinner!=)
Ännu en gång, Grattis Charlotte Kalla! Du är bara bäst!=)

Ha det bra alla fina mäniskor och njut nu av all sport som visas på TV:n!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar