tisdag 2 mars 2010

Back to school!

Idag är det dax för skola igen, var i och för sig där igår oxå men då bara två timmar engelska, nog så viktigt men ändå bara två timmar! Idag är det heldag för min del först Lönehantering och sen data! Skoj! Skönt att komma igång igen efter all praktik och förra veckans sjukdom!=) Nu är jag frisk som en nötkärna igen!=)

Till eftermiddagen hoppas jag att det blir lite gymträning, gårdagens träning vart inställd för min PT strejkade eftersom han hade varit ute och skottat blötsnö i snöblandat regn hela dagen, han var både trött och genomblöt så jag förstår honom, bara det inte upprepas!=) Ska bli skönt att träna, har varit alldeles för stillasittande och onyttig i helgen! Så det är dax att piska på mig själv lite igen! Jag behöver tips på bra och enkel frukost! Har väldigt svårt att äta såhär direkt på morgonen men känner att det är viktigt för att inte bli idiot hungrig till lunch! Tips och råd mottages gärna!=)

Hoppas ni får en fin tisdag!
Ha det bra och var rädda om er!=)

5 kommentarer:

  1. Frukost...hur långt kan jag skriva? ;)
    Har du en blender/mixer/mixerstav?

    SvaraRadera
  2. Ja jag har en mixerstav!=) Vad ska jag göra med den? Svårsmält!?! =)
    Skriv hur långt du vill, jag behöver verkligen hjälp!
    Kramar i massor!=)

    SvaraRadera
  3. Okidoki...here we go! :)
    En banan. Lite bär (valfria). En nypa havregryn. En skvätt yoghurt (naturell). Ett rått ägg. Mixa. Drick.
    = otroligt nyttig frukost, drickbar och superlätt att få i sig! :)
    Sen kan du exprimentera i oändlighet...släng i lite kanel. Kardemumma. Ett halvt äpple. Lite passionsfrukt. En kiwi. Ja, eller något annat som du verkligen gillar! Vad tror du?

    SvaraRadera
  4. Hmmm, ja det låter inte så tokigt! Ska absolut prova, återkommer med hur det går! Tusen tack!=)

    SvaraRadera
  5. Testa. Smakar det blä så säg till...har ett par till tips på lager..! ;)

    SvaraRadera