torsdag 18 mars 2010

Lite tidiga födelsedagspresenter!=)

Min "kille" är bäst! Igår fick jag en lite för tidig födeledagspresent, fyller ju inte år förens om två veckor! Jag har ialla fall i några veckor, eller sen jag satte igång med min träning sagt att jag nog bör köpa mig ett par riktiga skor att träna i, och framför allt att ha på mina promenader! Men har väntat lite, det är ju inga billiga grejer direkt och som fattig student lär man hålla koll på slantarna!=)
Men igår tog Anders med mig till Stadium för att handla en tidig födelsedagspresent, jag är så glad! Han tyckte absolut att jag skulle ha ett par för inomhusträning och ett par för utomhusträning, jag hade ju tänkt (lite snål som man är) att jag kunde ha ett par och använda till både och! Sagt och gjort, vi åkte dit och vilka duktiga killar som hjälpte mig att hitta förhopninigsvis bra skor för just mig! Jag gillar ju skor och vill gärna ha ett par riktigt snygga, men tillslut fick dom mig att inse att det spelar ingen roll om skorna är svarta och rosa om dom inte fyller den funktion jag är ute efter! Kloka människor!=) Så tillslut vart det ett par Nike löparskor i goretex för utomhusbruk (dom var varken svarta eller rosa=( ) och ett par Nike indoor för träning på gymmet (dom var i alla fall svarta)! Coolt! Och jätte sköna var dom båda två (trotts att dom inte var rosa alls)! Så fick jag ett par gåstavar oxå! Härligt! Tusen tack kära Anders! Det var den absolut bästa och nödvändigaste födelsedagspresent jag kunde fått!=)

Nu ska jag ge mig ut på min morgonpromenad i mina nya goretexlöparskor som inte är rosa!=) Ha ha!!=) Sen är det dax att sätta fart med studierna, är ju ledig från skolan på torsdagar så då blir det massor med hemstudier!=)
Hoppas ni får en underbar torsdag!

4 kommentarer:

  1. Åh - världens bästa Anders! :D Bra skor är riktigt viktigt... Kanske en långpromenad tillsammans när jag kommer hem? KRAM!

    SvaraRadera
  2. Jaa absolut,jätte gärna! Om du inte har tröttnat på att gå då förstås!=)Det ska bli så spännande att höra och följa hur det går för dig, och lova att vara rädd om dig!=)

    SvaraRadera
  3. Hahaha Super snälla Anders :) ...Jag tyckte skona va fina fast de inte va rosa !!! Hejja Malin <3 kram Lalla

    SvaraRadera
  4. Jag lovar...och när jag kommer hem ska vi ta en promenad du och jag, en lååååång... ;) Samla på dig ett ton med frågor under tiden så kör vi! :D
    Kram på dig!

    SvaraRadera