onsdag 10 mars 2010

Jag är glad!!=)

Jag är glad, jätte glad! Framför allt för att jag har så härliga människor runt mig som hjälper och förstår! Just nu står 3 stycken överst på min favoritlista Håkan, Helena och Anders, och inte för att jag tycker mindre om er alla andra, men dom här tre personerna er tre unika individer som jag verkligen behöver just nu, dom är otroligt viktiga för mig och för att jag ska klara det jag har tagit på mig att genomföra, och jag är så tacksam för ert engagemang!
Jag är ju som ni alla vet mitt uppe i mitt livs stora förändring, och dom här tre har frivilligt eller ofrivilligt blivit mina tre stöttepelare, Håkan för att han vill åka utomlands =)och för att han vill att jag ska må bra, Helena för att jag bad om det och för att hon är så vansinnigt klok, kunnig och inspirerande, och så Anders min klippa i livet! Jag är så tacksam för att ni tar er tid och för att ni orkar, och åter igen tack Helena för den jätte bra "romanen" som låg i min mailbox när jag kom hem från buggen, mycket intressant och inspirerande.
Jag vill också skicka många tack och kramar till er alla andra som jag vet stöttar och hejar på i det här!

I LOVE U ALL!!!

1 kommentar:

  1. Puss på dig! :) Och glöm för guds skull inte att den stora hjälten i den här sagan är DU! Du är grym Malin, och med din vilja kommer det här att gå galant! Håkan ska nog komma iväg på sin resa ska du se... ;)

    SvaraRadera