måndag 29 mars 2010

Utmaningar!

Utmaningen går definitivt åt rät håll, fortfarande händer det inte så mycket på vågen, några hekton eller nått halvkilo och sådär i veckan bara, men måttbandet visar att jag är på rätt spår! Jag tycker att jag kan börja ana att jag kanske har en midja!=) Och otålig som man är tog jag fram måttbandet igår igen, kan bara inte låta bli! Och jo det går bra nu, ytterligar 5,5 cm har försvunnit från min midja, 1 cm runt låret och 1 cm runt armen ( på 5 dagar)! TJOHOOO!!=) Totalt är det alltså 11,5 cm som har försvunnit runt midjan! Coolt!=) Och jag offrar ju ingenting, jag bara vinner! Jag mår vansinnigt bra, äter gott och motionerar mycket! Bara vinster alltså!=)
Det här är livet! Jag är helt övertygad om att det är rätt och att jag kommer att få fina resultat på vågen oxå så småningom!
Idag är det plugg, gymträning och packning som står på schemat!

Jag har en kär vän som oxå ska ge sig ut på sitt livs äventyr och utmaning, i morgon bär det av! Hon ska vandra genom norra Spanien, ensam! 800 000 meter alltså 80 mil ska avverkas på ca 3,5 vecka! Det är så häftigt! Helena jag är helt övertygad om att det kommer att gå som en dans! Var stark, klok och modig på din färd så kommer det att gå jätte bra, du kommer att få se och uppleva så mycket spännande!=) Heja Helena, jag finns med dig i tanken!=)


Ja idag är det måndag och snart är det onsdag och då ska vi åka hem till byn för att fira Påsk med nära och kära! Jippi!=)

Ha en fin måndag!

1 kommentar:

  1. Tack snälla söta, det känns skönt att du är med mig i dina tankar!
    Som vanligt är jag otroligt stolt över att vara din vän med de vansinnigt bra reslutaten du visar Malin! Go go go - nu är du igång på riktigt! STOR kram till dig min vän!

    SvaraRadera