onsdag 17 mars 2010

Panik!

Nu hopar det sig lite med alla skolarbeten, har idag fått reda på att vi ska göra ett projektarbete i personalutveckling oxå till råga på allt, och så har vi  massor med tentor framöver, den första på tisdag och jag har knapt börjat läsa ännu! Suck, det var ju såhär det inte skulle bli! Men det är bara att kämpa på!
Jag som bara vill tänka på träning och mat just nu! Hmmm! Den ekvationen går inte riktigt ihop! Bäst att skärpa till mig lite och göra en plan! Jag önskar att dygnet hade några timmar till och att jag inte var så förbannat trött på kvällarna! Men men,det ska nog ordna sig ska ni se!
Nä nu är det dax att sticka iväg och träna lite, och jag tycker fortfarande att det är jätte roligt och det går framåt, och så är det så bra för att rensa tankarna, vilket kan behövas, framförallt nu när jag pluggar och har flera ämnen åt gången i skallen!
Får nog ta tag i den där planen när jag kommer hem igen!=) Hade velta åka till stan för att titta på slottssprinten men jag får nog hoppa över det idag, bäst att åka hem och läsa lite efter att jag varit på gymmet!

Ha det fint och var rädda om er!=)

2 kommentarer:

  1. Träning är det ABSOLUT bästa sättet att skingra tankar...tro mig. Kör hårt min vän, för jag vet att du kan! :) Kramar!

    SvaraRadera
  2. jobbigt jobbigt :/ men detta fixar du....kram <3 Lalla

    SvaraRadera