tisdag 30 mars 2010

31=)!

Idag är ingen vanlig dag, Idag är det min dag! Ett ego inlägg såhär på min alldeles egen födelsedag är väl på sin plats kan jag tycka!
Ja idag är det 31 år sen jag för första gången slog upp dom små blå på Mora BB! Det har varit en brokig resa sen dess med många mer eller mindre intressanta upplevelser! Jag har på min färd många gånger varit rädd och ledsen, men jag har ännu fler gånger varit stark och lycklig! Det har tagit 31 år att komma fram till en del kloka och en del mindre kloka beslut! Just idag på min födelsedag kan jag tänka att det kanske inte var såhär jag hade tänkt mig resan hit, men nu när jag är här så är jag väldigt nöjd med resultatet. Jag ångrar ingenting och jag ser fram emot resten av livet med iver och spänning! Det är ändå rätt skönt att ha uppnåt denna ringa ålder, låter som om jag skulle vara lastgammal men jag menar att det är skönt att inte vara 15, 18 eller 22 längre! Det finns en starkare självkänsla och ett större självförtroende hos mig nu mot då! Jag vet vem jag är och vad jag står för! En fråga bara, när blir man vuxen?=)

(jag förra året på mitt 30-års kalas)

Så grattis till mig själv på 31 års dagen!=) Hihi!=)

2 kommentarer:

  1. HIPP HIPP HURRAAAAA!!!
    Hoppas du får en grym dag med presenter o tårta!
    Kramar Carro :-)

    SvaraRadera
  2. Hurra min kära vän på födelsedagen :) pözz Lalla

    SvaraRadera