tisdag 9 mars 2010

Vilodag!

Idag vart det en vilodag från gymmet, för min PT har åter igen skottat massvis med tung och blöt snö och kände sig helt slut vilket jag förstår! Nu är det väl snart slut på snö på dom där taken dom skottar hoppas jag!
Det kanske är bra med en vilodag då och då, men jag känner mig så laddad och fruktansvärt onyttig när jag inte har varit på gymmet alls! Så är det ibland! Nya tag nästa gång!
Men i morgon blir det bugg igen för sista gången men förhoppningsvis får jag med mig hela gänget på en fortsättningskurs i bugg, med start nästa vecka. Det känns lite tråkigt att gå själv och då har jag ju ingen som kan föra mig, så jag hoppas att i alla fall Anders är med mig!=)
Idag är svärfar här och besöker oss, trevligt, i alla fall för Anders så han får mysa lite med far sin, jag går nog och lägger mig och läser en god bok nu!=) Jag håller på att läsa en spännande deckare av Anna Jansson, men har ju inte så mycket tid nu när skolan har börjat igen så ikväll passar det utmärkt tycker jag att läsa några sidor innan jag somnar!=) Ett bra sätt att avsluta denna vilodag på tycker jag!

Ha det fint och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar