fredag 19 mars 2010

Fredag!=)

Fredag igen, en av veckans härligaste dagar om du frågar mig! Och just den här fredagskvällen blir det lite mys med nära och kära, det ska väl intas en bit mat och ett eller annat glas vin kanske och så gör vi nog det vi är bäst på, spelar sällskapsspel eller bara är! Passar bra en sån här regnig fredag tycker jag, jag känner att jag kan behöva skratta lite och skämten och ironin brukar hagla tätt när våran släkt drabbar samman!=)

I morgon ska vi, hör och häpna, på en intensiv kurs i foxtrot, 3 timmar i streck ska det dansas, coolt! Vi kommer ju att bli kungar på bystugans dansgolv där hemma i byn till sommaren!=)


Nu ska jag ta och leka spa, alltså krypa ner i ett hett bad med levande ljus och ett glas rosé och drömma om sommaren!
Det här är en av mina absolut bästa sommarblider.
Jonna ca 4 år sitter i faster Lillemors pilträd och funderar, Anders smög fram och tog fotot utan att hon visste om det, jag vet att den ser arrangerad ut men den är verkligen inte det, hon satt bara där och filosoferade lite helt enkelt och Anders var snabb med kameran, en riktig lyckträff!=)
Den är så underbar denna bilden tycker jag och i bakgrunden har ni utsikten från våran by och längst ner i dalen skymtar Siljan! Så det är det här ska jag drömma om i mitt bad!=)

Hoppas ni får en härlig fredag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar