måndag 15 mars 2010

Tillbaka i staden!=)

Jaha då var jag tillbaka i verkligeheten igen, det är faktiskt lite så det känns! För när jag är där hemma i byn känns all vardag och alla måsten så otroligt långt bort! Men nu är det bara att ta tag i livet igen! Kan ju börja med att konstatera att jag ligger otroligt dåligt till vad det gäller studierna, måste sätta fart NU! Om jag ska hinna få in någonting i skallen innan det är dax att visa vad man kan!=) Annars är det ju middag och sånt som hägrar, idag blir det köttgryta med bönor! Mums! Bäst att börja smaka av köttet vi har köpt!=)


Jag har en träningsfri dag idag! Skulle faktiskt ha varit till gymmet idag me jag skolkar, känner inte att jag hinner, har ju åkt från byn idag, alltså ca 3,5 timme i bilen, levererat kött till några här i staden plus att jag hade två av svärmors hundar med mig som skulle levereras oxå! Sen skulle det handlas och packas upp och allt sånt så tiden räcker inte riktigt till idag! Men i morgon tar jag nya tag igen! Har ju haft en otroligt bra helg som sagt var med massvis av motion och god och nyttig mat så jag tycker att jag kan vara värd att vila idag!=) För ännu har inte latmasken hunnit ikapp mig, och jag hoppas den håller sig borta!=) Jag är fortfarande super taggad och har gett mig f-n på att det ska funka!=)

Jag känner mig i alla fall fylld med massor av härlig energi efter den här helgen så ingenting känns direkt omöjligt idag faktiskt!
Hoppas att ni har en toppen måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar